خدمات ما

گروه فناوری اطلاعات سیالان با داشتن بیش از 4 سال سابقه حرفه ای و داشتن پرسنل بسیار مجرب در عرصه ی طراحی وب سایت، سئو و تبلیغات هدفمند تا به حال حسن نیت و توانایی های خود را به بسیاری از شرکت ها و موسسات به اثبات رسانده است.

طراحی وب سایت

همواره تلاش ما بر این بوده تا دانش و تکنولوژی به روز دنیا را در اختیار مشتریان و شرکای تجاری خود قرار داده و با طراحی سایت اصولی و رعایت کلیه استاندارهای سئو و افزایش ترافیک سایت همواره مزیت رقابتی مشتریان خود را نسبت به رقبایشان حفظ نماییم.

سئو و بهینه سایت

بهینه سازی سایت یا سئو همان نوعی بازاریابی اینترنتی می‌باشد که محوریت آن بر آنالیز کلمات کلیدی و قوانین سئو قرار گرفته است. شما با بهینه سازی سایت می‌توانید علاوه بر قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو مخاطبان زیادی را جذب سایتتان نمایید.

طراحی لوگو، کارت ویزیت و کاتالوگ

تخصص دیگر ما، طراحی گرافیکی اعم از لوگو، کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت و غیره می باشد. همانطور که می دانید طراحی سایت وابسته به طراحی گرافیکی یا گرافیک دیزاین است. زیرا در طراحی سایت یکی از فاکتور های مهم ، جلب رضایت کاربر در نگاه اول است.

ربات هوشمند اینستاگرام

این ربات یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور ، تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام شماست، در ادامه با فعالیت های این ربات بیشتر آشنا می شوید.

خدمات گروه فناوری اطلاعات سیالان
ربات هوشمند اینستاگرام
ثبت نام و 2 روز تست رایگان

نمونه کار

فروشگاه شارژ

مشاهده سایت

وبسایت زندگیتوبساز

مشاهده سایت

شرکت مهندسی و معماری

مشاهده دمو

سایت شخصی مهندس پیش بین

مشاهده سایت

گالری عطر آرنو

مشاهده سایت

سوال : چرا لایک کردن ، کامنت گذاشتن و فالو کردن کاربران دیگر برای جذب فالوور جواب می دهد ؟

  • جواب : بهترین راه برای پیدا کردن فالوور برقراری ارتباط با کاربران جدید است ، ولی چه کسی وقت این کار را دارد ؟ ، ربات ما به صورت اتوماتیک و شبانه روزی این وظیفه را برای شما به عهده می گیرد و هر روز با سیلی از کاربران جدید روبرو خواهید بود .
  • سوال : آیا فالوور هایی که برنامه جمع می کند واقعی هستند ؟

  • جواب : بله ، صد در صد ، بر خلاف سایت های فروش فالوور که فالوور های تقلبی ( اکانت های از پیش ساخته شده و غیر فعال) به شما ارایه می دهند ، ربات ما فالوور های ۱۰۰٪ واقعی و فعال برای شما جمع آوری می کند.
  • سوال : آیا می توانم زمانی که ربات روشن است با اکانتم کار کنم?

  • جواب : ما شدیدا توصیه می کنیم در هنگام روشن بودن ربات از هرگونه فعالیت بجز چک کردن صفحه اصلی پروفایلتان خود داری کنید .
  • سوال : چه تگهایی را انتخاب کنم ؟

  • جواب : تگ های شما باید حتما فارسی یا فینگیلیش باشند تا از ارسال کامنت/لایک برای کاربران خارجی جلوگیری شود (باعث ارسال گزارش اسپم توسط آنها برای شما میشود) ، سعی کنید از تگ هایی با تعداد پست بالا و آپدیت بالا استفاده کنید .
  • سوال : چه زمانی از سرعت زیاد استفاده کنم ؟

  • جواب : افزایش سرعت به زیاد باید بعد از گذشتن از مرز ۳۰۰۰ فالوور واقعی و فعال انجام گیرد ، و بایستی طی چند هفته استفاده از سرعت های کم و سپس متوسط در صورت خاموش نشدن گزینه های تنظیمات به طور خودکار سرعت را با احتیاط به زیاد افزایش دهید .
  • تیم ما

    در سال 1392 جمعی از فارغ التحصيلان رشته مهندسی فناوری اطلاعات، نرم افزار و گرافیک در قالب يک نام جمعی بنام گروه فناوری اطلاعات سیالان در ضمينه طراحی سايت، سئو و بهینه سازی، تولید نرم افزار و طراحی گرافيکی شروع به فعاليت نمودند و هم اکنون مصممتر از قبل برای دستيابی به اهداف از پيش تعريف شده خود در حال فعاليت هستند .
    مدیر اجرایی گروه فناوری اطلاعات سیالان

    مدیر اجرایی

    طراحی گرافیک گروه فناوری اطلاعات سیالان

    طراح گرافیک

    برنامه نویس گروه فناوری اطلاعات سیالان

    برنامه نویس

    کسب و کار خود را به ما بسپارید.

    آدرس :

    تهران - پرند
    میدان استقلال - بلوار جمهوری اسلامی

    تلفن :

    1356 514 0936

    ساعات کاری:

    شنبه الی پنجشنبه: 0900 الی 2000